השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עו"ד אריאל דובינסקי כותב עבור הניוזלטר של המכללה למנהל

עו"ד אריאל דובינסקי חולק טיפים מעשיים להצלחה מקצועית בניוזלטר של המכללה למנהל – המסלול האקדמי.
"הדרך להצלחה מורכבת משיווק נכון באמצעות רשת האינטרנט" – עו"ד אריאל דובינסקי, בוגר בית הספר למשפטים העוסק בקניין רוחני, נותן לכם טיפ מעשי להצלחה

 

מקצועיות גבוהה ושיווק פורץ גבולות – אלה הם היסודות החשובים ביותר להצלחה. את משרד הבוטיק שלי העוסק בקניין רוחני, ייסדתי רק לאחר שצברתי ידע וניסיון רב במסגרת עבודתי באחד ממשרדי עו"ד המובילים בתחום בארץ.

ספרות מקצועית והתייעצות

במהלך עבודתי אני שם דגש מיוחד על למידה מתמדת של התחום בו אני עוסק באמצעות מעקב אחר הספרות המקצועית, אך בעיקר על ידי התייעצויות עם עורכי דין וקולגות. מעולם לא היססתי להרים טלפון לקולגה על מנת לשמוע את עצתו וכמעט תמיד שמחתי לגלות כי השיחה תרמה לי ערך מוסף כלשהו. גם אם לא ניתן לאמוד את הערך המוסף באופן מיידי, חשוב לזכור כי רשת קשרים ארוכת טווח עם קולגות יכולה להיות לעזר רב מבחינה מקצועית בעתיד.

השימוש באינטרנט ככלי שיווק

בשל העלייה המסחררת בשימוש באינטרנט עם מהפכת הפס הרחב, הפכה זירת הפרסום ברשת לכלי חשוב במיוחד לכל עו"ד. בניגוד לעבר, כיום הציבור מייחס רמת אמינות ואובייקטיביות גבוהה מאוד למידע המופיע ברשת האינטרנט, וחלק גדול משיקולי ההחלטה אודות שכירת עורך הדין מושפע ממידע זה. כתוצאה מכך החליף השיווק באינטרנט את שיטת השיווק המסורתית "מפה לאוזן" וחולל מהפכה של ממש וטלטלה במקצוע עריכת הדין.

אמינות גבוהה במיוחד מיוחסת למידע המופיע בתוצאות הגבוהות ביותר בשאילתות החיפוש המופנות לגוגל. בשל כך אני ממליץ לכל עו"ד עצמאי להפעיל אתר אינטרנט נגיש ומפורט.
בנוסף, אני ממליץ בחום ללמוד היטב את דרך הפעולה של גוגל, ולהבין כיצד מנוע החיפוש מנסה לדרג את התכנים הכתובים ברשת על פי איכותם המקצועית, בטרם עין אנושית תשזוף את הכתוב.

חשוב מאוד להשקיע בפעילות בכל הזירות השיווקיות המופיעות באינטרנט: רשתות חברתיות דוגמת Facebook, LinkedIn ודה מרקר קפה. בנוסף, את פעילות יחסי הציבור שפעם הייתה שמורה לעיתונות המודפסת בלבד, מומלץ כיום למקד באתרי האינטרנט הכלכליים שכמות הקוראים שלהם עולה בהרבה על כמות קוראי העיתונות המודפסת.

בסופו של דבר, הדרך להצלחה מורכבת מתמהיל נכון המשלב בין לקוחות מרוצים לבין אמצעים מתקדמים – פרסום ושיווק באמצעות כלי הפילוח הממוקדים של רשת האינטרנט.

בברכה,
אריאל דובינסקי, עו"ד

שתפו מאמר זה:

האחרונים מהתקשורת

עקבו אחרינו בפייסבוק

בואו לקפה